1. Kliendil on õigus
1.1 saada vajalikku ning kvaliteetset tervishoiuteenust vastavalt ettevõte võimalustele;
1.2 saada teavet oma terviseseisundi, ravivõimaluste ja tulemuste kohta arusaadavas keeles;
1.3 aktiivselt osaleda iseenda ravi puudutavate otsuste tegemisel, olla kaasatud raviprotsessi, anda ravitoiminguteks nõusolek või keelduda sellest;
1.4 saada juhiseid oma haigusega toimetulemiseks, tervise hoidmiseks ja parandamiseks;
1.5 saada tasulist tervishoiuteenust ning selgitusi tasulise tervishoiuteenuse hinna kujunemise kohta;
1.6 taotleda teise spetsialisti arvamust või paluda töötaja vahetamist;
1.7 nõuda, et Lunatum hoiab tema terviseseisundit, ravi ja eraelu puudutava teabe konfidentsiaalsena, välja arvatud juhtudel, kus Lunatumil on õigusaktidest tulenev kohustus teabe avaldamiseks;
1.8 esitada tekkinud rahulolematuse tõttu kaebusi või teha ettepanekuid tekkinud probleemide kohta ning saada nende kohta tagasisidet;
1.9 muuta ja/või tühistada broneeritud aeg kooskõlas tüüptingimustega;
1.10 pöörduda Lunatumi tegevuse kohta hinnangu saamiseks riigiasutustesse (nt Terviseamet, Tervishoiuteenuse kvaliteedi ekspertkomisjon, Andmekaitse Inspektsioon:
OÜ Lunatum
E-post: info@lunatum.ee
Koduleht: www.lunatum.ee
Terviseamet
Paldiski mnt 81, Tallinn, 10614,
E-post: info@terviseamet.ee
Koduleht: www.terviseamet.ee
Tervishoiuteenuse kvaliteedi ekspertkomisjon
Suur-Ameerika 1, Tallinn, 10122
E-post: info@sm.ee
Koduleht: www.sm.ee
Tervisekassa
Liivalaia 36, Tallinn, 10132
E-post: info@tervisekassa.ee
Koduleht: www.tervisekassa.ee
2. Kliendil on kohustus:
2.1 tasuda õigeaegselt tervishoiuteenuse osutaja poolt esitatud arved;
2.2 avaldada teenuse osutamiseks asjassepuutuvad asjaolud;
2.3 teavitada teenuse osutajat esimesel võimalusel, kuid vähemalt 24 tundi enne ettenähtud tervishoiuteenuse osutamise aega, teenuse mittetoimumisest või broneeringu aja muutmisest;
2.4 kui teenuse tellija ja klient on erinevad isikud, siis teenuse tellija peab informeerima klienti tervishoiuteenuse osutamiseks vajalikest tingimustest;
2.5 järgida kõiki klientide käitumist reguleerivaid õigusakte ning Lunatumi sisekorrast tulenevaid nõudeid.
1.1 saada vajalikku ning kvaliteetset tervishoiuteenust vastavalt ettevõte võimalustele;
1.2 saada teavet oma terviseseisundi, ravivõimaluste ja tulemuste kohta arusaadavas keeles;
1.3 aktiivselt osaleda iseenda ravi puudutavate otsuste tegemisel, olla kaasatud raviprotsessi, anda ravitoiminguteks nõusolek või keelduda sellest;
1.4 saada juhiseid oma haigusega toimetulemiseks, tervise hoidmiseks ja parandamiseks;
1.5 saada tasulist tervishoiuteenust ning selgitusi tasulise tervishoiuteenuse hinna kujunemise kohta;
1.6 taotleda teise spetsialisti arvamust või paluda töötaja vahetamist;
1.7 nõuda, et Lunatum hoiab tema terviseseisundit, ravi ja eraelu puudutava teabe konfidentsiaalsena, välja arvatud juhtudel, kus Lunatumil on õigusaktidest tulenev kohustus teabe avaldamiseks;
1.8 esitada tekkinud rahulolematuse tõttu kaebusi või teha ettepanekuid tekkinud probleemide kohta ning saada nende kohta tagasisidet;
1.9 muuta ja/või tühistada broneeritud aeg kooskõlas tüüptingimustega;
1.10 pöörduda Lunatumi tegevuse kohta hinnangu saamiseks riigiasutustesse (nt Terviseamet, Tervishoiuteenuse kvaliteedi ekspertkomisjon, Andmekaitse Inspektsioon:
OÜ Lunatum
E-post: info@lunatum.ee
Koduleht: www.lunatum.ee
Terviseamet
Paldiski mnt 81, Tallinn, 10614,
E-post: info@terviseamet.ee
Koduleht: www.terviseamet.ee
Tervishoiuteenuse kvaliteedi ekspertkomisjon
Suur-Ameerika 1, Tallinn, 10122
E-post: info@sm.ee
Koduleht: www.sm.ee
Tervisekassa
Liivalaia 36, Tallinn, 10132
E-post: info@tervisekassa.ee
Koduleht: www.tervisekassa.ee
2. Kliendil on kohustus:
2.1 tasuda õigeaegselt tervishoiuteenuse osutaja poolt esitatud arved;
2.2 avaldada teenuse osutamiseks asjassepuutuvad asjaolud;
2.3 teavitada teenuse osutajat esimesel võimalusel, kuid vähemalt 24 tundi enne ettenähtud tervishoiuteenuse osutamise aega, teenuse mittetoimumisest või broneeringu aja muutmisest;
2.4 kui teenuse tellija ja klient on erinevad isikud, siis teenuse tellija peab informeerima klienti tervishoiuteenuse osutamiseks vajalikest tingimustest;
2.5 järgida kõiki klientide käitumist reguleerivaid õigusakte ning Lunatumi sisekorrast tulenevaid nõudeid.